آریا ژن، وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی vlab در تهران

شرکت آریا ژن، لوله ESR وکیوم VLAB

تجهیزات آزمایشگاهی vlab

زمان مطالعه 1 دقیقه

شرکت آریا ژن، لوله ESR وکیوم VLAB
شرکت آریا ژن، لوله ESR وکیوم VLAB

لوله خونگیری وکیوم سدیمان دستی ESR ویالب یکی از انواع لوله آزمایش است که از آن برای گرفتن نمونه خون در آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مراکز درمانی استفاده می‌شود. این لوله حاوی ماده ضد انعقاد خون سدیم سیترات است. از این رو در دسته لوله‌های ضد لخته سدیم سیترات قرار می‌گیرد. از این لوله ESR برای گرفتن آزمایش ESR استفاده می‌شود. آزمایش ESR یک آزمایش غیر تخصصی است که وجود یا عدم وجود عفونت در خون را نشان می‌دهد. این آزمایش از طریق اندازه‌گیری سرعت رسوب گلبول‌های قرمز در لوله، به بررسی عفونی خون می‌پردازد. بالا بودن ESR در آزمایش نشان از وجود عفونت در خون دارد و بازه نرمال این آزمایش با توجه به سن، جنسیت، بیماری‌های زمینه‌ای و … تعیین می‌شود. این آزمایش غیر تخصصی است اما برای انجام آن به نوع خاصی از لوله خونگیری نیاز داریم.

ویژگی‌های لوله خونگیری ESR دستی ویالب

محیط درون این لوله آزمایش، وکیوم است. این لوله خلا با سیستم خونگیری ونوجکت کار می‌کند. از این رو به آن لوله ونوجکت خون نیز می‌گویند.
از این لوله به طور تخصصی برای انجام آزمایش ESR استفاده می‌شود.

لوله خونگیری وکیوم سدیمان دستی ESR ویالب حاوی ماده ضد انعقاد خون سدیم سیترات ۳.۸% است. سدیم سیترات موجود در لوله خون را تازه و زنده نگه می‌دارد و انجام این آزمایش را امکان‌پذیر می‌کند.
لوله آزمایش فوق در دسته لوله ESR با سدیمان دستی قرار دارد.

رنگ درپوش این لوله مشکی است و در دسته لوله خونگیری مشکی قرار می‌گیرد.
حجم لوله سدیمان دستی ویالب ۱.۶ میلی‌لیتر است.
سایز لوله ESR فوق ۱۳×۷۵ است.

شما می‌توانید برای تهیه انواع لوله آزمایش خلا و غیر خلا مانند لوله PT-PTT، لوله کلات حاوی ژل، لوله Clot Activator، لوله خونگیری وکیوم Gel & Clot Activator ویالب 5 سی سی و غیره از طریق شماره زیر با شرکت آریا ژن در ارتباط باشید. شرکت آریا ژن ارائه دهنده انواع لوازم و تجهیزات پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی برند vlab به کلیه مراکز درمانی و بیمارستانی می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر محصولات با ما در تماس باشید.

جناب تیموری: 09192118873

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.